FAQ

Prepravné informácie

Aké spôsoby dopravy sú k dispozícii?

V závislosti od položiek, ktoré zakúpite na extragifts.com, a od miesta, na ktoré budú položky dodané, budú k dispozícii rôzne spôsoby dopravy. Doručenie sa realizuje prostredníctvom doručovacej služby GLS a doručovacej služby Packet International v závislosti od krajiny určenia.

Ako sledovať moju objednávku?

Po odoslaní objednávky dostanete správu od spoločnosti GLS a všetky podrobnosti týkajúce sa procesu sledovania.

Ako dlho bude trvať, kým dostanem môj balík?

Posielame iba v pracovné dni. Pracovné dni sú od pondelka do piatku, okrem sviatkov. Každá objednávka zadaná po 12:XNUMX bude spracovaná nasledujúci pracovný deň. Z dôvodu veľkého množstva objednávok môže vaša objednávka trvať dlhšie, ako sa očakávalo.

Pre vzdialené miesta pridajte k očakávanej dodacej lehote každého spôsobu dodania ďalších 2 - 5 pracovných dní.

Informácie o platbe

Aké spôsoby platby sú akceptované?

  • Radi prijímame kreditné karty Visa, MasterCard a American Express.
  • PayPal
  • PROFORMA FAKTÚRA
  • Na dobierku (poplatok za tento spôsob platby je 1.9 €)

Čo sa stane, ak dôjde k chybe v cenách?

Robíme všetko pre to, aby sme zaistili presnosť cien a ďalších informácií o produktoch zobrazených na našom webe, ale niekedy sa môžu vyskytnúť chyby. V takýchto prípadoch si extragifts.com výslovne vyhradzuje právo neuznávať chyby pri stanovovaní cien, ktoré sa nachádzajú na tejto webovej stránke, keď prijímajú online objednávky. Ak sa vyskytne chyba, dáme vám vedieť a objednávku zrušíme. Všetky autorizované platby za túto objednávku budú okamžite vrátené. Ak po doručení objednávky nájdete chybu, kontaktujte náš tím starostlivosti o zákazníkov alebo si prečítajte naše pravidlá pre vrátenie tovaru.

Čo robíte s mojimi informáciami?

Vaše informácie používame na presné a rýchle vybavenie vašej objednávky a na zlepšenie vašich nákupných zážitkov. Rešpektujeme vaše súkromie a nikdy tieto informácie nikomu nezdieľame, s výnimkou súvislosti s vašou objednávkou. Ak sa chcete dozvedieť viac, prečítajte si naše Zásady ochrany osobných údajov.

Objednávky a vrátenia

Ako zadám objednávku?

Kliknutím na fotografiu produktu alebo názov produktu zobrazíte ďalšie informácie. Ak chcete zadať objednávku, vyberte požadovanú špecifikáciu a zadajte množstvo a kliknite na „Kúpiť“.

Zadajte požadované informácie, ako je adresa dodania, typ množstva atď. Pred kliknutím na „Zadať objednávku“ si starostlivo skontrolujte podrobnosti objednávky. Ak chcete pridať novú doručovaciu adresu, kliknite na „Pridať novú adresu“. Ak chcete upraviť aktuálnu dodaciu adresu, kliknite na položku „Upraviť túto adresu“. Po potvrdení objednávky sa automaticky dostanete na stránku Platby.

Ako môžem zrušiť alebo zmeniť svoju objednávku?

Ak chcete z objednávky odstrániť položky, vyberte ich a po dokončení kliknite na Zrušiť (x) začiarknutie položiek.

Ak chcete zrušiť celú objednávku, ktorá bola spracovaná, mali by ste poslať e-mail na adresu [chránené e-mailom] alebo telefonicky a zrušte svoju objednávku. Na potvrdenie zrušenia budete potrebovať # číslo vašej objednávky.

Koho mám kontaktovať, ak mám nejaké otázky?

Náš tím zákazníckej podpory môžete kontaktovať poskytnutým e-mailom alebo mobilným telefónom alebo prostredníctvom súkromnej správy na stránku Facebook alebo Instagram.